1.V čom sa líšia magické pondelky, webináre a kurzy?

Magický pondelok

  • krátke video, ktoré vopred nahráme a vždy v pondelok zverejníme
  • má formu komentovanej prezentácie, v rámci ktorej vám ukážeme jednu konkrétnu fintu alebo trik
  • video je zadarmo dostupné v členskej zóne fungui akadémie (stačí sa registrovať)

Webinár

  • živé online vysielanie na konkrétnu, vopred ohlásenú tému
  • sledujete z pohodlia domova v konkrétny deň v konkrétnom čase raz mesačne
  • online prenos sledujete iba ako divák, video nie je šité na mieru
  • webinár prebieha formou komentovanej video prezentácie
  • webináre robíme na témy, ktoré našich klientov najviac zaujímajú
  • po skončení webinár ukladáme vo forme video záznamu do členskej zóny fungui akadémie, kde sú prístupné pre všetkých zaregistrovaných

Kurz

  • systematické vzdelávanie v online podobe, ktoré vysvetľuje širšiu tému postupne krok za krokom
  • vďaka doplnkovým materiálom a cvičebným súborom môžete trénovať už pri pozeraní kurzu
  • vzdelávate sa z pohodlia domova v čase, keď vám to vyhovuje (video kurzy sú dostupné 24/7)
  • videá sú uložené v členskej zóne fungui akadémie a prístupné len pre predplatiteľov
2.Prečo sú nastavenia môjho účtu v češtine?

Pre správu užívateľských účtov používame službu Memberful, ktorá zatiaľ nie je lokalizovaná do slovenčiny. Nasledujúce otázky v tejto sekcii FAQ preto riešia aj dôležité nastavenia dostupné vo vašom účte.

3.Čo sa stane, keď zruším svoje predplatné?

Predplatné u nás funguje v mesačnej alebo ročnej periodicite. Zrušiť ho môžete kedykoľvek. Ak v nastaveniach účtu vypnete automatickú obnovu platby (Automatické obnovení), predplatné pobeží do konca obdobia, ktoré ste si zvolili (teda do konca daného mesiaca alebo do konca roka) a potom vyprší. Po skončení predplatného už nebudete mať prístup ku kurzom ani inému platenému obsahu vyhradenému pre predplatiteľov.

4.Môžem si dať predplatné aj na firmu?

Áno. Pokiaľ si chcete dať predplatné vo fungui akadémii do nákladov firmy, dá sa to. Stačí nám poslať na email ahoj@fungui.sk platné fakturačné údaje: emailovú adresu, telefónne číslo, meno, priezvisko, názov firmy, fakturačnú adresu, IČO, DIČ prípadne aj IČ DPH. Takto je možné získať iba ročné členstvo fungui akadémie.

5.Ako prebieha platba?

Za prístup k online kurzom môžete zaplatiť online platobnou kartou alebo prostredníctvom služby Apple Pay nasledujúcimi dvomi spôsobmi:

  • mesačne s automatickou obnovou (9,90 € / mesiac) – získate tak prístup k celému obsahu našej akadémie
  • ročne s automatickou obnovou (99 € / rok od zakúpenia) – získate tak prístup k celému obsahu našej akadémie a navyše ešte nárok na vypracovanie učebného plánu a možnosť rezervovať si 30-minútovú online konzultáciu s Apple mentorom kedykoľvek počas dĺžky trvania predplatného.
6.Môžem prejsť z mesačného predplatného na ročné?

Áno. Stačí navštíviť nastavenia účtu a zvoliť možnosť Změna tarifu v sekcii Předplatné. Váše predplatné sa zmení v deň nasledujúceho obnovenia a bude vám účtovaná plná suma za nové predplatné.

7.Môžem predplatné fungui akadémie darovať blízkemu?

Určite áno, vzdelávanie je skvelý tip na darček. Pokračujte kliknutím na tento odkaz.

Zobrazí sa výzva na zadanie mena a e-mailovej adresy príjemcu darčeka, dátumu doručenia, personalizovanej správy a platobných údajov. Obdarovaný dostane e-mail s odkazom na aktiváciu darčeka.

Majte na pamäti, že kupujete jednorazový darček na vybrané obdobie (1 rok). Obdarovaný bude zodpovedný za pridanie spôsobu platby pred termínom nasledujúcej obnovy, ak bude chcieť v predplatnom naďalej pokračovať.

8.Je nákup cez váš web bezpečný?

Nemusíte mať žiadne obavy, platba za predplatné prebieha v službe Memberful, ktorá podporuje HTTPS a je v súlade s GDPR. Memberful používa systém Stripe na bezpečné spracovanie platieb. Údaje o kreditnej karte sa pred odoslaním platobného formulára bezpečne odošlú spoločnosti Stripe. Memberful a rovnako tak ani my (fungui) nikdy nevidíme údaje o vašej kreditnej karte, tie sú vždy iba v systéme Stripe. Stripe je bezpečný a kompatibilný s PCI a GDPR. Tu si môžete prečítať ďalšie časté otázky o bezpečnosti platieb cez službu Memberful.

9.Budete ma spamovať?

Rozhodne nie. E-mailová adresa, ktorú nám poskytnete, bude použitá iba na doručovanie správ týkajúcich sa našich služieb. Vašu e-mailovú adresu nezdieľame so žiadnou treťou stranou.

10.Kde môžem spravovať svoje predplatné?

Všetky svoje nastavenia predplatného môžete spravovať tu. Predplatné je v predvolenom režime nastavené tak, aby sa obnovovalo automaticky.

11.Máte pravidlá ochrany OÚ a obchodné podmienky, ktoré si môžem prečítať?

Áno. Naša akadémia a jej fungovanie sú plne v súlade s GDPR. Prečítajte si naše pravidlá ochrany osobných údajov a všeobecné zmluvné podmienky.

12.Ako môžem zrušiť svoje predplatné?

Mrzí nás, že chcete odísť. Vždy sa však môžete prihlásiť do svojho účtu a tam vypnúť automatickú obnovu kliknutím na prepínač vedľa položky Automatické obnovení.

13.Môžem aktualizovať svoju e-mailovú adresu alebo iné osobné údaje?

Áno. Prihláste sa do svojho konta a vykonajte tieto zmeny.

14.Môžem aktualizovať svoju kreditnú kartu?

Áno. Prihláste sa do svojho konta, použite Apple Pay, alebo pridajte novú kartu kliknutím na Místo toho zadejte kartu a pokračujte na tlačidlo Přidat kartu.

15.Ako môžem resetovať zabudnuté heslo?

Heslá sa pre vaše konto fungui akadémie nevyžadujú. Namiesto toho navštívte stránku na prihlásenie, zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na tlačidlo Odeslat odkaz pro přihlášení. Pošleme vám e-mail s odkazom, cez ktorý sa môžete kliknutím prihlásiť. Odkaz je možné použiť len raz a jeho platnosť vyprší po 24 hodinách.

Ak uprednostňujete vytvorenie hesla, môžete tak urobiť po registrácii. Ak budete niekedy potrebovať obnoviť heslo, kliknite na tento odkaz, zadajte svoju e-mailovú adresu a potom kliknite na tlačidlo Pošlete mi pokyny k obnovení. Aby bol proces resetovania bezpečný:

  • Platnosť odkazov na obnovenie hesla automaticky vyprší po 48 hodinách.
  • Odkazy na obnovenie hesla možno použiť len raz. Ak kliknete na odkaz a obnovíte heslo, odkaz sa stane neplatným.
  • Ak sa odkaz stane neplatným, odstráňte starý e-mail s obnovením hesla a znovu začnite s obnovou.
16.Môžem vám poslať moje nápady na obsah, ktorý mi v akadémii zatiaľ chýba?

Určite! Budeme radi, ak nám pošlete svoje nápady, ako vylepšiť našu akadémiu, alebo aký obsah pridať v rámci webinárov, magických pondelkov či kurzov. Stačí poslať e-mail na adresu feedback@fungui.sk.

Nenašli ste odpoveď?

Pošlite nám e-mail na adresu ahoj@fungui.sk, alebo zavolajte na číslo +421 905 930 201.